Infiintat de catre Rainieri Lionello si sotia sa, Anita, la mijlocul secolului trecut, Grupul Eurovo a ajuns acum lider mondial in productia de oua si de ovoproduse (praf de oua si oua pasteurizate).  Initial,  activitatea consta in cojirea manuala a oualor, care erau stocate in vase mari si apoi congelate. In 1965 Rainieri Lionello a cumparat prima masina de cojire a oualor, punand astfel bazele Grupului Eurovo de acum.

De la inaugurarea primei fabrici in anul 1970, la Santa Maria in Fabriago, Grupul Eurovo s-a extins treptat, investind in centre noi de ambalare, ferme de tineret, ferme de gaini ouatoare si fabrici de nutreturi combinate. In prezent are in proprietate 17 fabrici de productie in Italia si in strainatate (Franta, Spania, Romania si Polonia).

Grupul Eurovo se afla si astazi in proprietatea familiei Lionello, fiind un exemplu de antreprenoriat familial, intrucat este condus de cei doi fii ai lui Rainieri, Siro si Ireno (Claudio), de nepotii Silvia si Federico si de toate persoanele care, impreună cu ei, se implica cu mare entuziasm in realizarea unui vis ce se adevereste zi de zi.

Misiunea Grupului Eurovo este de a pune accentul pe satisfacerea nevoilor fiecarui client, pe crestere continua si pe orientarea permanenta pe inovatie. Grupul Eurovo este constient de faptul ca, pe o piata in continua evolutie, a raspunde exigentelor unor intreprinderi specializate si ale consumatorilor inseamna a gandi produse specifice si de avangarda, studiate cu atentie, cu respectarea echilibrului intre modernitate si traditie.

De asemenea, Grupul Eurovo considera ca siguranta si calitatea produselor sunt garantate de controlul intregii filiere de productie.  Ca atare, respectarea si depasirea standardelor de calitate este obiectivul primar al Eurovo, in cadrul tuturor etapelor de prelucrare: de la producerea hranei pentru propriile pasari, la cresterea puilor, pana la ambalarea produselor finale.

In viziunea Grupului Eurovo, respectarea naturii este esentiala: aceasta implica atat starea de bine a propriilor pasari, cat si garantarea unor produse sanatoase, in armonie cu mediul ambiant.

Venind in intampinarea cererilor consumatorilor, Grupul Eurovo si-a concentrat propriile investitii pe sisteme de crestere alternative: biologice, in aer liber si pe sol. Abordarea subsumata dezvoltarii durabile, sustinuta de o solida cultura a responsabilitatii si de o implicare sociala cu radacini profunde, se concretizeaza in numeroase proiecte ce vizeaza reducerea impactului asupra mediului.

Misiunea si viziunea Grupului sunt sustinute de o puternica implicare a Departamentului Cercetare-Dezvoltare, angajat zilnic in studierea de noi produse, sisteme de crescatorii, automatizari si tehnologii.

Puternic prin traditie si prin bazele solide pe care a aparut, Grupul priveste la obiectivele din viitor cu spiritul celui care, dintotdeauna, a crezut in valoarea muncii si in puterea inovatiei.

Ca parte din Grupul Eurovo, Super Eggs se aliniaza atat misiunii, viziunii acestuia, cat si valorilor pe care le sustine.

Array